Technical Support Engineer 1e en 2e lijns (m/v)

In de rol van Technical Support Engineer 1e en 2e lijns ben jij dié klantgerichte collega die in mum van tijd snel tot de kern van een klantvraag komt. Je bent onmisbaar binnen het bedrijf en hebt een sleutelrol, je kunt goed het overzicht bewaren en weet de juiste prioriteiten te stellen. Hoe je rol er verder uitziet? Lees verder.

Wat jij doet als Technical Support Engineer

Als Technical Support Engineer 1e en 2e lijns ben jij het aanspreekpunt van onze klanten voor supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen.  Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het remote oplossen van vastgelopen werkstations tot complexe netwerkproblemen. Dit doe je natuurlijk ook voor de interne klant, jouw collega’s. Je bent verantwoordelijk voor een goede kwalitatieve afhandeling van tickets, zodat deze voldoen aan de wensen van de klant. Je hebt focus op een hoge klanttevredenheid. Door de uiteenlopende vraagstukken en de snelle ontwikkelingen in de markt is elke dag een uitdaging.

Wat breng jij mee?

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar relevante ervaring IT-Servicedesk;
  • Kennis en ervaring op gebied van Microsoft Azure, Office365, remote beheer, switches, firewalls;
  • Ervaring IT-beheer dynamische omgevingen;
  • Bereidheid certificeringen te behalen (minimaal 1 per jaar);
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en zeker in schrift.

Jouw aanpak

Binnen IT4Success zijn wij op zoek naar een Technical Support Engineer 1e en 2e lijns die denkt in oplossingen. Daarnaast ben je uiteraard proactief, resultaat gedreven en kun je op elk niveau goed communiceren. Door jouw procesmatige aanpak, waarbij je het overzicht houdt door goed te plannen en te organiseren, neem je de klant stap voor stap mee naar de oplossing. Je onderscheidt je zelf doordat je buiten de lijntjes durft te denken.

Wat wij bieden 

  • Een uitdagende functie bij een fris dynamisch innovatieve IT-partner;
  • Een werkplek in een super cool ingericht verfrissend pand met de gaafste voorzieningen;
  • Een marktconform salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;
  • Een opleidingsplan afgestemd op jouw wensen en die van de organisatie.

Wie wij zijn 

IT4Success zorgt ervoor dat IT probleemloos doet waar hij voor bedoeld is: bijdragen aan het succes van de onderneming!

Dit doen we door te denken vanuit het succes van de klant en samen te werken aan de bedrijfsdoelstellingen. Doordat de wereld om ons heen niet stilstaat en wat vandaag in de IT koopt morgen oud is, blijft IT4Success continue innoveren en vernieuwen

Onze visie

Nieuwe technologie gaat een steeds grotere rol spelen binnen alle organisaties. Het is ons doel om hierin voorop te lopen en dit bij zoveel mogelijk organisaties toe te passen.

Ons kantoor, ons team, ons succes!

Je hebt je lunch niet bij je of je hebt de neiging om junkfood te eten? Dat is voorbij, want bij IT4Success skip je geen enkele lunch meer. De lunch staat elke dag voor je klaar in ‘De Herbergh’. Elke dag een heerlijke gezonde lunch. Ook bieden wij elke week vers fruit. We werken graag samen met lokale ondernemers, alles komt dus uit de buurt. Daarnaast zijn we groen en denken we bij alles wat we doen aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. 

Daarnaast zoeken we een collega die een ster is in tafeltennis, tafelvoetbal en darts, maar die we nog wel kunnen inmaken natuurlijk.

Passen wij bij jou en jij bij ons?

Dan drinken we graag een kop koffie met jou. Neem contact op met mevrouw Atri Paragh (Office Manager/HR) via 015-78 22 726 of mail je sollicitatie en CV rechtstreeks naar a.paragh@it4success.nl

Wij kijken namelijk uit naar die gemotiveerde en enthousiaste collega op onze Servicedesk!

De procedure

Na de eerste intake (telefonisch, via teams, videocall) vindt het eerste gesprek plaats bij ons op kantoor*. Dit gesprek is met de Operationeel Directeur en een collega van HR. Na positieve feedback plannen we op korte termijn het tweede gesprek. Hebben beide partijen een goed gevoel en klopt alles? Dan volgt er een aanbod. We plannen dan nog een moment in om alle stukken te ondertekenen en daarna kijken we natuurlijk met een grote glimlach uit naar je eerste dag bij ons.

*richtlijnen vanuit het RIVM worden strikt aangehouden denk o.a. aan 1,5 meter afstand en gebruik van desinfecterende middelen.